ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ

Αυτός  ο  Τζωρτζάτος  στο  Δημοτικό Συμβούλιο πιστεύω  «δεν  έχει  ταίρι». Πρόκειται για μοναδικό «κομμάτι» της δημοτικής πλειοψηφίας.

Έσκασε   μύτη  μετά  από  καιρό  ο  Γιώργαρος στο  Συμβούλιο  και  τους «ξέρανε»  όλους.

«Να  βγάλουμε  ψήφισμα,  να  ξηλώσουμε  την Γέφυρα,  να  βγουν  οι κυβόλιθοι,  να  βγουν  τα φώτα»

Οι  της  «πλειοψηφίας»  τον  ακούγανε γελώντας συγκρατημένα.
Οι  της   μείζονος  «μειοψηφίας» τον  ακούγανε  γελώντας   ασυγκράτητα.
Οι  λοιποί  της  «μειοψηφίας»   τον  ακούγανε  γελώντας  μέχρις  δακρύων.


ΑΠΟ  ΤΟ  ΠΑΡΑΘΥΡΟ

Πάντως  η  «έφοδος»  του  κυρ. Γιώργη   στο Συμβούλιο  κατά  της  Γέφυρας δεν  είναι τυχαία. Μου τα εξήγησε Αντιδήμαρχος που γενικά  δεν μιλάει  και την φυλάγεται .

«Έχει  τάξει  στα  Δειλινάτα  πως  όσο  είναι αυτός  θα  περνάνε  πάνω  από την  Γέφυρα  με τα αγροτικά,  για  αυτό  φωνάζει,  τον  έχουνε  στριμώξει».

Επειδή  μου  τα  έλεγε  «μαλαουδιασμένος», χωρίς  να  είναι  κατηγορηματικά αντίθετος  με οποιαδήποτε   κίνηση  οχημάτων  στην  Γέφυρα του  ζήτησα ποια  είναι  η  άποψη  του  πάνω  στο ζήτημα.

«Κοίτα»  μου  απάντησε «Είμαι  ασφαλώς  υπέρ της  πεζοδρόμησης,  το θέμα  έχει  τελειώσει, αλλά  καλό  θα  είναι  να  επιτραπεί  η  διέλευση οχημάτων  για  θρησκευτικούς  λόγους»

Δηλαδή τον  ρώτησα.

«Να,  να  περνάνε  οι  κηδείες,  να  πηγαίνουν και οι γυναίκες στο Δράπανο  για  τα  καντήλια» μου  απάντησε  γελώντας.

Σχεδιάζουν  οι  απίστευτοι   αυτοκίνητα  στην γέφυρα «από το παράθυρο» για «θρησκευτικού λόγους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.