«Hasta la Victoria siempre comandante Che Guevara»

Ο  αδελφός  και  η  μητέρα  του  Γραμματέα της νεολαίας  του ΣΥΡΙΖΑ , τοποθετήθηκαν  ο  πρώτος στο  Γραφείο  του Πρωθυπουργού  μας  και  η  Δευτέρα  στο  γραφείο  του  Υπουργού μας  της Υγείας  μας.

Χωρίς  καμία  αμφιβολία  τοποθετήθηκαν  λογω  των  προσόντων τους και  όχι  λόγω  «κόμματος».

Ο Αγωνιστής  Γραμματέας  της   Νεολαίας  μπροστά  στο αδικαιολόγητο  κράξιμο  έβγαλε   ανακοίνωση   που  κατηγορεί όλους  όσους  τον  πήραν  στο  κυνήγι  ως  ρουφιάνους .

«Εμένα  ο  παππούς  μου ήταν  Αντάρτης,  η  γιαγιά  μου  στο  ΕΑΜ, ο  πατέρας  μου  στην  ΕΔΑ, η μαμά  μου  συνδικαλίστρια,  η  θεία  μου  στην  αντίσταση, ο  θείος  μου  στην  Μακρόνησο» 

Κατόπιν  αυτού  είναι   φανερό  ότι  έχει πραγματικά «μοναδικά» προσόντα  για  διορισμό  στο Δημόσιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.