ΜΟΝΑΚΟ

Οδηγούσα στον παραλιακό στο Αργοστόλι. Εκεί περίπου στην Αγορά, είχαν παρκάρει 4 αυτοκίνητα στην σειρά, δύο από κάθε πλευρά, αφήνοντας στους δυσμοιρους οδηγούς μία "ψευτολωρίδα" διέλευσης. Μπροστά μου προπορευετω ένα φορτηγό με κάρβουνα. 
Ξαφνικά το φορτηγό σταματά αποκλείοντας τελείως τον δρόμο και ο "ορεσίβιος" Κεφαλονίτης οδηγός του μου έκανε το γνωστό νόημα "μισό λεπτό να ξεφορτώσω". Θέλοντας και μη σταμάτησα και μαζί με εμένα όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν, σε μία ατελείωτη γραμμή που πρέπει να έφτασε μέχρι τα Μουσάτα.
Το κορναρισίδι πήγε σύνεφο, αλλά ο καρβουνέμπορας έγραψε και τους κορνάροντες και τους μη κορνάροντες στα παλαιότερα των υποδημάτων του.
Εγω δεν τόλμησα να ακουμπήσω την κόρνα του αυτοκινήτου μου από λόγους ευγενείας αλλά και επειδή ο καρβουνιάρης ήταν ένα ντερέκι δυο μέτρα. Μάλιστα αντιμετώπησα το αγριωπό βλέμμα του με απόλυτη συγκατάβαση δίνοντας του να καταλάβει οτι κορνάρουν οι επώμενοι και οχι εγώ πως την περνάω κοτσάνι μπλοκαρισμένος στον παραλιακό δρόμο της Κεφαλονίτικης Πρωτεύουσας.
Χωρίς να έχω κάτι καλύτερο, βρισκόμενος ανάμεσα στους κορνάροντες και στον "μουλαρωμένο" καρβουνιάρη, άνοιξα το ραδιόφωνο και πέφτω πάνω στον Δήμαρχο Κεφαλονιάς που έδινε συνέντευξη σε σταθμό πανελλήνιας εμβέλειας.
"πως πάει ο Τουρισμός στην Κεφαλονιά κ. Δήμαρχε;" ρωτά ο δημοσιογράφος.
"έχουμε γίνει Μονακό" απαντά ο Δήμαρχος.
Για φαντάσου σκέφτηκα ο Παρίσης που θέλει να γίνει ο Αλβέρτος του Μονακό.
Ξέρετε στο Μονακό πριγκιπεύει ο Πρίγκιπας του Μονακό Αλβέρτος - Αλέξανδρος - Λουδοβίκος - Πέτρος Γκριμάλντι.
Πάει έχει φάει τουφεκιά ο Αλέξανδρος. Βλεπει στον ύπνο του πριγκιπάτα.
Εν τω μεταξύ ο Δειλίνης καρβουνιάρης συνέχισε ατάραχος την δουλεία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.