ΤΖΩΡΤΖΑΤΟΣ FOR EVER

Οργίασε  ο  καπετάν  Γιώργης  Τζωρτζάτος  στο Δικαστήριο  σαν  μάρτυρας  του  Ν.Ο.Α  στην χωρίς  λόγο  δίκη  κατά  της  κ. Κατσαίτη.  

Ο  Τζωρτζάτος  θα  μείνει  στην  τοπική  ιστορία σαν  μοναδική  περίπτωση.    

Είπε  στο  Δικαστήριο τα απίστευτα.



«ΕΙΜΑΙ  ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ»

Είπε  ο  Γιώργαρος  στο  Δικαστήριο  με  την  άνεση  που  ο  ψαράς λέει  «είμαι  ψαράς»,  ο παπουτσής  «είμαι παπουτσής»,  ο μπαρμπέρης  «είμαι  μπαρμπέρης».

«Είμαι  πολιτικός»  είπε  ο  γίγας.

Επειδή  κατά  την  κοινή  γνώμη  οι  «πολιτικοί»  απέχουν  της αληθείας,  αυτή  η  αποστροφή  του απίστευτου  Γιώργου  ίσως «ακύρωσε»  την  κατάθεση  του,  στο  σύνολο  της.



ΛΙΓΟΥΡΑ

Και  επειδή  η  δίκη  τράβαγε  σε  μάκρος  τον καπετάν-Γιώργο  τον  έπιασε  φαίνεται  λιγούρα και εκεί στα  καλά καθούμενα είπε  «θα κάνουμε στις  εγκαταστάσεις  του Ν.Ο.Α εστιατόριο».

Τον είχε σπάσει η πείνα φαίνεται  τον Γιωργάρα. Ονειρευόταν πάπιες με μέλι και χοιρινό με δαμάσκηνα. Σου λέει δεν τους τραβάω και ένα εστιατόριο; Ποιος θα μιλήσει; Εδώ τους έχω τάξει 10 πλωτές εξέδρες και δεν λένε τίποτα.

Και  το  έριξε  ο  Μεγάλος.


ΟΛΑ-ΟΛΑ – ΟΛΕ-ΟΛΕ

Τον  ρωτάγανε  τον  Πρόεδρο. 
«Είναι  νόμιμα  τα  κτήρια  του Ν.Ο.Α;»
«Νόμιμα»  έλεγε  αυτός.

«Όλα;;;»  τον  ξαναρωτάγανε. 
«Όλα- όλα»  έλεγε  εκείνος.

«Και  αυτά  που  κτίστηκαν  πρόσφατα;».  
«Όλα-  όλα»  ο  Γιώργος.

«Αυτά  που  δεν  έχουν  άδεια;». 
«Όλα- όλα» η  Προεδράρα..

«Αυτά  που  δεν  είναι  καν  στις  μελέτες;».  
«Όλα- όλα»  ο μέγιστος.

«Μα  τι  λέει  ο  άνθρωπος;»  ρώτησε  παρεβρισκόμενος ακροατής. 
«Όλε –όλε»  του  απάντησε  κάποιος  απ΄το βάθος.

Από  «το  αμέτρητο  βάθος». Είναι  αυτό  που  λέμε «Χαίρε  βάθος  αμέτρητο». Τέλος  ο Τζωρτζάτος είναι   «θεός»  και έτοιμος  για  όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.