ΑΝΤΙΓΑΙΔΑΡΟΙ

Διάφοροι  «αντιγάιδαροι»,  που  μάχονται  την  γλυκεία  μας  παρουσία,  μας  κατηγορούν  ότι γράφουμε  μεγάλα  κείμενα  που  δεν  μπορούν  ή βαριούνται  να  διαβάσουν.

Λοιπόν  θα  σας  «πεθάνουμε»  στα  μικρά  δημοσιεύματα.
Θα  σας  εξοντώσουμε.


ΤΟ  ΜΑΤΙ  ΜΑΣ

Έχουμε  ένα  «μάτι»  δηλητήριο. Μόλις γράψαμε για  τον Κατρούγκαλο, ότι  έχει  αράξει  στην τηλεόραση,  προέκυψε  πως στον  ελεύθερο χρόνο  του  έκανε  συμβάσεις  με  απολυμένους με ποσοστό  12%  αν  επαναπροσληφθούν.


ΕΙΠΑΜΕ  ΚΑΙ  ΕΜΕΙΣ

Γιατί  σκιζόταν ο  Κατρούγκαλος  για  την άμεση επαναπρόσληψη 4500 απολυμένων;
Ο Υπουργάρας  είχε  στο  χέρι  κομπιουτεράκι και υπολόγιζε 4500 απολυμένοι επί 12%, βγαίνει καλό  μεροκαματάκι. Από  την  άλλη πλευρά εφαρμόζαμε  και  «το  πρόγραμμα  της Θεσσαλονίκης»,  αρμέγαμε  και  τους  απολυμένους. 
Τι καλύτερο;


ΕΙΠΕ  ΑΥΤΟΣ

Μα εγώ έχω λάβει μέρος σε αντιμνημονιακές δίκες, είμαι καλός, πήγα στα δικαστήρια δωρεάν, εκχώρησα τα δικαιώματα μου στο δικηγορικό μου γραφείο σε άλλους δικηγόρους, είπε ο Κατρούγκαλος.

Είναι σαν να ακούω τον Αλέξη Μητρόπουλο, τον άλλο αντιμνημονιακό δικηγόρο.

Τι  κρίμα  που  δεν μπορώ  να  τους πιστέψω...


ΘΑ  ΠΕΙ

Ο  Τσίπρας.  «Κατρούγκαλε  άδειασε  μας  την γωνιά, πήγαινε  παλληκάρι  μου  στο  Γραφείο σου να  βγάλεις μεροδούλι.  Ουστ  μεσίτη.»


ΑΝ  ΔΕΝ  ΠΕΙ

Ο  Τσίπρας  τα  παραπάνω.  Αν  τον  κρατήσει  τον  Κατρούγκαλο στο  Υπουργείο  και  στα κανάλια,  τότε  το  θέμα «Κατρούγκαλος» γίνεται  ζήτημα  Κυβέρνησης.  

Θα  έχει  δοθεί  το πράσινο  φως.

Στου  Μαξίμου  θα  μπει  πινακίδα «πωλούνται  όλα  σε  τιμή ευκαιρίας.»  Θα  είναι   μια Κυβέρνηση  «λίζινγκ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.