ΑΧ ΒΡΕ ΠΑΛΙΟΜΙΣΟΦΟΡΙΑ

Διάβασα  σε  ένα  ηλεκτρονικό  τοπικό   μέσο   επικοινωνίας ανακοίνωση  του  Δημάρχου κ. Παρίση για  την  Δίκη  του  ΝΟΑ  κατά  της  κ.  Κατσαίτη.  

Έγραφε  η  ανακοίνωση: 
«εγώ  είμαι  με  τον  ΝΟΑ  μπλα-μπλα-μπλα,  που  είναι  καλός μπλα-μπλα-μπλου  και  οι  άλλοι είναι  κακοί,  πολύ  κακοί,  σλουρπ, σλάτς,  υπογράφω εγώ  ο  Δήμαρχος».

Κάπως  έτσι  τα  έγραφε  ο  Δήμαρχος ή διαφορετικά. αυτό  ήταν το  περιεχόμενο, το  ζουμί. Δεν  έγραφε  στο  τέλος:  
«εγώ  που  είμαι  άντρας  και φοράω  παντελόνια  και  είμαι γνήσιος».

Όχι  δεν το έγραφε.

Μετά από λίγο την  ανακοίνωση την είχε αποσύρει ο Δήμαρχος. Προφανώς ντράπηκε ένας ολόκληρος Δήμος να τα βάζει με μια Κυρία.

Πάντως ενδυματολογικά όποιος φοράει παντελόνια, αυτά φοριούνται πάνω από την σκελέα. 
Δεν φοριούνται  με μισοφόρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.