ΤΣΑ !!!

Δε μπορώ να σας κρυφτώ, θα σας πω αλήθεια. Έλλειψα ένα μεγάλο διάστημα μετά από σύσταση των γιατρών.

Παρουσίασα μια ουρική αρθρίτιδα στα πίσω μου πόδια και ανάμεσα στα πίσω μου πόδια. Ακριβώς αυτό που έπαθε και ο λατρεμένος συγάιδαρος Βορειοκορεάτης πρόεδρος Κιμ Γιονγκ Ουν.

Ήμουν σε μια φάση θεραπείας. 'Εκανα αμμόλουτρα στην παραλία της Σκάλας, χωρίς μεγάλη βελτίωση. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ιατρικό λάθος. Έβαζα στην άμμο τα μπροστινά μου πόδια, από λάθος συνταγογράφηση. Έτσι τα πισινά μου πόδια δεν έδειξαν καμία βελτίωση. Παρουσιάζουν τα ίδια ελαττώματα που είχαν παλιά: Κλωτσάνε ανελέητα.

Έστω κι έτσι όμως, ας σφίξουμε την καρδιά μας κι ας γράψουμε ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.