ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΠΕΤΑΛΑ ΜΟΥ!

Μου έβαλαν χέρι για τις "παντούφλες". Δεν πρέπει λέει να τα βάζεις με την εκκλησία. Θεωρώ ότι δεν τα βάζω. Τα βάζω με τους κληρικούς εκείνους που τα βάζουν με την εκκλησία.

Αντίθετα σα γάιδαρος είμαι ζώο άγιο. Μην ξεχνάτε πως όταν γεννήθηκε ήμουν εκεί, στη φάτνη. Εγώ κουβάλησα τη Μαρία και ένας σαν εμένα τον πήγε στα Ιεροσόλυμα μετα βαΐων και κλάδων, κάποιος που τον έλεγαν "πώλο όνο". Έτσι το δίχως άλλο, τα πέταλά μου είναι άγια. Και οι Έλληνες σαν άγιο ζώο με είχαν. Ζώο του θεού Ηφαίστου, της Εστίας και του Βάκχου. Δεν υπάρχει θρησκεία που να μη με λάτρεψε. 

Έτσι λοιπόν προσφέρω τα άγια πέταλά μου για τη σωτηρία της τοπικής ακτοπλοΐας, χωρίς διακρίσεις, να τα τοποθετήσουν σε λάρνακες στα πλοία τους ή διαφορετικά ας τα φορέσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.