ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΩΜΑ ΤΟΥ ΓΑΙΔΑΡΟΥ

Ανεξάρτητος τοπικός δημοσιογράφος, εντελώς όμως ανεξάρτητος, με την ανεξάρτητη γραφίδα του κατέγραψε τις φερόμενες δηλώσεις των πρωταγωνιστών του δημοσίου βίου της Κεφαλονιάς για το φάγωμα του γαϊδάρου. Χωρίς να μπορούμε να τις διασταυρώσουμε, φέρονται να δήλωσαν:

Διονύσης Λυκούδης: Δε θα λερώσω το ποινικό μητρώο μου για ένα γάιδαρο!

Κώστας Κοντογούρης: Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!

Χρήστος Λευκαδίτης: Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!

Σπύρος Ματιάτος: Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!

Αλέκος Παρίσης: Ότι πει ο Διονύσης μου!

Νίκος Ανουσάκης: Δεν μπορώ να ασχοληθώ αυτή την περίοδο με το γάιδαρο. Μου χαρίσανε ένα φλώρο και παίζω συνέχεια με το φλώρο μου.

Σπυρονικόλας Σολωμός: Έχω ένα πρόβλημα με το παντελόνι μου! (αυτό το παιδί δεν κατάλαβε την ερώτηση... συνήθως θέλει χρόνο)

Θεόφιλος Μιχαλάτος: Πάντα θα υπάρχουν γάιδαροι!

Ανδρέας Μοσχόπουλος: Πάντα θα υπάρχει Θεόφιλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.