ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΓΑΙΔΑΡΟΥ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ

Αγανάκτηση και συγκίνηση έχει προκαλέσει σε όλη την Κεφαλονιά η είδηση για τη ναυτική τραγωδία του γαιδάρου.

Ο γάιδαρος θα είναι από ότι φαίνεται και ο πρωταγωνιστής στο β' γύρο των εκλογών αυτή την Κυριακή, καθώς το ενδιαφέρον για το αποτέλεσμα είναι πλέον ιδιαίτερα μειωμένο.

Οι πολιτικοί ταγοί του τόπου μας σύμφωνα με τις πάντα έγκυρες πληροφορίες μας, εξέφρασαν τη δική τους αγωνία για το γεγονός.





Αλέξανδρος Παρίσης: "Στα παλιά μου τα παπούτσια ο γάιδαρος. Το μόνο που με νοιάζει είναι να βγει ο Λυκούδης μου"





Θεόφιλος Μιχαλάτος: "Κατουρήστηκα για το γάιδαρο. Το μόνο που με νοιάζει είναι να βγει η γυναίκα μου"





Αλέκος Καλαφάτης: "Στα παλιά μου τ'άρβυλα και ο Μιχαλάτος και ο Παρίσης. Η μόνη μου αγωνία είναι να σωθεί ο γάιδαρος. Να ξεκαθαρίσω όμως ότι δεν παίρνω θέση ούτε υπέρ, ούτε εναντίον του γαιδάρου"




Γιάννης Κρούσσος: "Για όλα φταίνε οι παλαιοδήμαρχοι. Η μόνη μου αγωνία είναι να σωθεί το σπίτι μου"






Μάκης Φόρτες: "Το θέμα είναι να μη βγει ο Σπύρου, εχέστηκα για το γάιδαρο"








Θόδωρος Γαλιατσάτος: "Ανέθεσα ήδη στο συνεργάτη μου Παναγιώτη Φιλίππου, άνθρωπο ειδικής εμπειρίας, την ανεύρεση του γαιδάρου. Εμείς στο ΣΥΡΙΖΑ τέτοιους αετούς έχουμε"







Βαγγέλης Κεκάτος: "Σας διαβεβαιώνω οτι το μπλε πλοίο που διεμβόλισε τη γαιδουρόβαρκα, δεν ήταν κρουαζιερόπλοιο"





Ανεξάρτητοι Έλληνες Κεφαλονιάς: "Όι δυνάμεις του μνημονίου έδειξαν ξανά το πραγματικό τους πρόσωπο"




Μάκης Δημητράτος: "Γάιδαροι ξανά!!!"




Λαϊκή Συσπείρωση Κεφαλονιάς: "Γάιδαροι παντού!!!"



Αχιλλέας Μπέος: ''Τώρα μόλις μίλαγα με Ταϊλάνδη και Ινδονησία. Δεν ξέρουν αν θα βρεθεί ο γάιδαρος, οπότε δεν το αγγίζω. Έχω όμως ένα άλλο σιγουράκι στο στοίχημα με τρελή απόδοση, ποιος είναι μέσα;''



Σε νεότερη δήλωσή του αναφορικά με τις έρευνες που διεξάγονται για την ανεύρεση του γαιδάρου, ο Αλ. Παρίσης μας εδήλωσε:

Όπως όλοι ξέρετε εγώ είμαι άντρας! Επικοινώνησα με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας.
     "Μιλτιάδη" του είπα, "εδώ Παρίσης"
     "Τι κάνεις ρε παλιόπραγμα; Κάνεις τίποτα ρε; Πως την έχεις;"
     "Κοίταξε να δεις ρε, χάσαμε ένα γάιδαρο εδώ ρε"
     "Επειδή είναι στις δικές σου αρμοδιότητες κοίταξε να δεις τι θα κάνεις"
     "Κινητοποίησε όλη την κυβέρνηση. Πες του Αντώνη οτι το ζητάω εγώ, ο Παρίσης"
     "Κάνε οτι μπορείς, γιατί αν έρθω πάνω... καταλαβαίνεις"
Στη συνέχεια του έκλεισα το τηλέφωνο στα μούτρα.
Όσο ο Παρίσης είναι δήμαρχος ο γάιδαρος και το ΤΕΙ δεν χάνονται!