ΜΑ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ "ΠΑΛΙΟΣ"

Τα "νέα" ήθη που έφερε στην τοπική αυτοδιοίκηση ο πιλότος:



Ατσα!... και ατακαδόρος ο πιλότος:
"Κάτσε κάτω" 
"Τον κ@@@ δε θα μου τον πιάσει κανείς"
"Εγώ είμαι ο ηγέτης"
"Άστα αυτά που ξέρεις"
"Εγώ μιλάω τώρα"
"Μιλάς με τον Παρίση"
"Εγώ, εγώ σε καθαιρώ αυτή τη στιγμή και κανένας άλλος"
"Αυτό που σου μιλάω εγώ"
"Αμα δεν ήσουν με τον Παρίση δε θα σε είχε ψηφίσει ούτε η μάνα σου"
"Ο Παρίσης αποφασίζει μόνος του για την τύχη του δήμου Κεφαλονιάς"

Κάτι "άμισθοι σύμβουλοι" που κινούνται περίεργα και κάνουν νοήματα σε συμβούλους από τα πίσω καθίσματα, κάτι κανονικοί σύμβουλοι που τη μια χασκογελάνε και την άλλη ωρύονται, ένας πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου... άστο καλύτερα. Σε 20 λεπτά βίντεο όλα αυτά μόνο.

Φυσικά τότε ο Θεόφιλος ήταν ο καταλληλότερος και ο καλύτερος, φίλος καρδιακός και τακτοποιημένος στη ΔΕΥΑΚ. Τσιμουδιά δεν έβγαζε για ότι γινόταν στο συμβούλιο η παράταξη του Θεόφιλου, όταν θυμόταν να πατήσει το πόδι του κανείς από αυτούς εκεί.

Μα είναι ποτέ δυνατό να έχουν τέτοιο ενδιαφέρον τα δημοτικά συμβούλια με τον Καλαφάτη δήμαρχο; Θα πλήξουμε. Άλλωστε είναι "παλιός". Άσε που μπορεί να ασχολούνται και με τίποτα ΕΣΠΑ και ΣΕΣ και δε συμμαζεύεται. 

Λυκόπουλα και ξερό ψωμί.

Η "ελεύθερη" Κεφαλονιά και ο πολιτισμός της. Πετάμε και κανένα καραβιωτάκι για ξεκάρφωμα και καθαρίσαμε. Όπως λέει και ο Τζίμης Πανούσης "ακούω στα κρυφά και Μητροπάνο".

Αλλά είπαμε, ο Καλαφάτης είναι "παλιός".