ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΜΙΧΑΛΑΤΟΣ:

ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

- Το 2001 μου άρεσε ο σοσιαλισμός, έτσι εκλέχτηκα στη νομαρχιακή επιτροπή του ΠΑΣΟΚ Κεφαλονιάς. Ήμουν σκληρός, άκουγα μόνο στο Λαλιώτη.
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα...



- Το 2002 κατέβηκα σύμβουλος με το Νίκο Φραντζή στο δήμο Λειβαθούς γιατί, όπως τότε έλεγα, ήταν ο ικανός. Αυτός με τίμησε, με έκανε αντιδήμαρχό του στα οικονομικά και αναπληρωτή δήμαρχο.
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα...



- Το 2006 κατήγγειλα το Φραντζή, δεν τον θεωρούσα πια ικανό και κατέβηκα για δήμαρχος Λειβαθούς εκφράζοντας το ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ και, κάτι σα θαύμα, εκλέχτηκα!
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα....



- Το 2010 κατέβηκα σαν ανεξάρτητος δήμαρχος για την Κεφαλονιά. Βγήκα τρίτος. Έβγαλα και ανακοίνωση ότι δε θα υποστηρίξω κανένα στο δεύτερο γύρο, ήμουν ανεξάρτητος.
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα...



- Τη δεύτερη Κυριακή των εκλογών του 2010 έπαψα να είμαι ανεξάρτητος. Εξάλλου από την πρώτη Κυριακή είχε περάσει κιόλας μια βδομάδα και έτσι υποστήριξα τον κ. Παρίση. Ψήφιζα ναι σε όλα, ότι ήθελε ο δήμαρχός μου.
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα...



- Το 2011 τον Οκτώβριο ξανάγινα ανεξάρτητος. Έφτιαξα τον συνδυασμό Ανεξάρτητο Επιμελητήριο, όχι ανεξάρτητο αγαπημένο επιμελητήριο, απλά ανεξάρτητο. Κατήγγειλα πάλι τα κόμματα και εκλέχτηκα ανεξάρτητος πρόεδρος του επιμελητηρίου. Ήμουν σκληρός απέναντι στο μνημόνιο. Ήμουν αντιμνημονιακός.
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα...



- Το Μάρτιο του 2012, μαζί με τον αντιπρόεδρό μου στο επιμελητήριο κ. Δ. Λυκούδη, έτρεξα στην Αθήνα να ψηφίσω για την κεντρική ένωση επιμελητηρίων Ελλάδος τον υποστηριζόμενο από τη ΝΔ τέως γενικό γραμματέα του Αλογοσκούφη κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο. Ήθελα ένα σίγουρο άνθρωπο. Δεν ήθελα η χώρα να καταρρεύσει. Ήμουν μνημονιακός.
Ύστερα όμως το ξανασκέφτηκα καλύτερα....



- Το Γενάρη του 2013 κατήγγειλα τον Παρίση και ξανάγινα ανεξάρτητος. Μάζεψα οτι μπορούσα από μπακάλικα και κόμματα και κατεβαίνω ξανά για δήμαρχος την ερχόμενη Κυριακή, σαν ανεξάρτητος ενωμένος δήμαρχος Κεφαλονιάς. Ξανάγινα αντιμνημονιακός...
Ύστερα όμως θα το ξανασκεφτώ καλύτερα...

Θεόφιλος Μιχαλάτος
Ένα βιογραφικό όπως δεν το έγραψα ποτέ